Super leuk relatiegeschenk, dat goed is ontvangen! Gepersonaliseerd en heel lekker - wat wil je nog meer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dat Dus.
- Elly
Goed verpakt, kon echt door de brievenbus en volgens de ontvanger waren ze heerlijk
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Erik
Lekkere brownies en veel mogelijkheden
- Yvon
De vriendin die ik de brownies stuurde was bijzonder enthousiast!
- Marijke
Wij stuurden vrienden die niet op onze 55 jarige bruiloft konden komen als verrassing een doosje per post met een sinterklaas wikkel, ze vonden ze geweldig en wij ook!
- Reja
Al tijden sturen mijn vriendin en ik elkaar Brownies om elkaar te steunen en /of te verwennen. Altijd een feestje om zo’n pakje door de brievenbus te krijgen! Top! Leuk, dat er steeds nieuwe smaken zijn!