Toen de eerste levering door PostNL niet bezorgd was, werd er meteen een nieuwe lading gestuurd die gelukkig wel goed binnenkwam. De brownies waren heerlijk en er is flink van gesmuld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- L
- Marijn
Heerlijk en optijd geleverd! Alleen een beetje aan de prijzige kant.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Nienke
Op tijd bezorgd voor valentijn, viel erg in de smaak. Vond persoonlijk de chilibrownie niet zo lekker, maar goed, er bleef genoeg over om van te smullen ❤️
- Richard
Heerljke brownies en keurig op tijd geleverd.
- Laura S
Perfect op tijd geleverd. En net zoals altijd waren de brownies heerlijk vers en goed van smaak. Ik ben echt ook fan van de blondies.
- Monica
weer Super Tevreden,ze hebben er van geSmuld!