Afgelopen periode twee keer een bestelling geplaatst, beide zijn goed verzonden maar ook zeer goed ontvangen. De ontvangers waren er erg blij mee en ze vonden ze allebei lekker. Complimenten over gekregen dus zeker een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patricia
- Miranda
Ik bestel met enige regelmaat brownies. Altijd bij Brownies per Post, want zij waren de eerste met dit leuke idee. Voor vrienden die jarig zijn, maar ver weg wonen. Maar ook als dank, voor vrienden of klanten die me ergens mee geholpen hebben. Tot nu toe alleen maar lovende reacties. Van tevoren mail ik ontvangers-met-huisdieren wel de waarschuwing over chocola, of ik mail het wanneer brownies in de koelkast moeten worden bewaard. Goed dat Brownies per Post ons dit meegeeft. Dat ze lekker zijn, weet ik zelf ook. Mijn omgeving stuurt ze ook wel eens als dank of cadeau aan mij!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Eliza
Prima geleverd, maar best prijzig, zeker omdat t.h.t datum op maar 3 dagen na ontvangst stond.
- Coco
De vegan brownies die ik cadeau had gedaan per post waren een echte verrassing en vielen erg in de smaak.
- Jannie
Geweldige service. Het was de 1e keer niet aangekomen bij onze neef. Jullie hebben zonder moeilijk te doen de zending weer opnieuw geplaatst. Super service! En onze neef vond ze super heerlijk. Dus wij zijn enorm tevreden.
- Brownies (bijna) altijd heerlijk
De brownies die ik ooit ontving voor mijn verjaardag smaakten naar meer en ik bestel bij gelegenheid weer brownies voor anderen. Maar de laatste keer bleek dat de 'Chili brownies' helaas niet in de smaak vielen omdat ze wel heel erg gepeperd bleken volgens de jarige, die best wel van pittig eten houdt. Maar afgezien van Chili variant zijn de brownies heerlijk!