Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Brownies per Post heeft 2791 5 ster reviews 2791
Brownies per Post heeft 202 4 ster reviews 202
Brownies per Post heeft 46 3 ster reviews 46
Brownies per Post heeft 18 2 ster reviews 18
Brownies per Post heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Patricia

    Afgelopen periode twee keer een bestelling geplaatst, beide zijn goed verzonden maar ook zeer goed ontvangen. De ontvangers waren er erg blij mee en ze vonden ze allebei lekker. Complimenten over gekregen dus zeker een aanrader!

    Reageer
  2. Miranda

    Ik bestel met enige regelmaat brownies. Altijd bij Brownies per Post, want zij waren de eerste met dit leuke idee. Voor vrienden die jarig zijn, maar ver weg wonen. Maar ook als dank, voor vrienden of klanten die me ergens mee geholpen hebben. Tot nu toe alleen maar lovende reacties. Van tevoren mail ik ontvangers-met-huisdieren wel de waarschuwing over chocola, of ik mail het wanneer brownies in de koelkast moeten worden bewaard. Goed dat Brownies per Post ons dit meegeeft. Dat ze lekker zijn, weet ik zelf ook. Mijn omgeving stuurt ze ook wel eens als dank of cadeau aan mij!

    Reageer
  3. Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?

  4. Eliza

    Prima geleverd, maar best prijzig, zeker omdat t.h.t datum op maar 3 dagen na ontvangst stond.

    Reageer
  5. Coco

    De vegan brownies die ik cadeau had gedaan per post waren een echte verrassing en vielen erg in de smaak.

    Reageer
  6. Jannie

    Geweldige service. Het was de 1e keer niet aangekomen bij onze neef. Jullie hebben zonder moeilijk te doen de zending weer opnieuw geplaatst. Super service! En onze neef vond ze super heerlijk. Dus wij zijn enorm tevreden.

    Reageer
  7. Brownies (bijna) altijd heerlijk

    De brownies die ik ooit ontving voor mijn verjaardag smaakten naar meer en ik bestel bij gelegenheid weer brownies voor anderen. Maar de laatste keer bleek dat de 'Chili brownies' helaas niet in de smaak vielen omdat ze wel heel erg gepeperd bleken volgens de jarige, die best wel van pittig eten houdt. Maar afgezien van Chili variant zijn de brownies heerlijk!

    Reageer