Belachelijk goede en lekkere brownies, snel bezorgd, leuk ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esday
- Mirella
Heb nog geen brownie gehad die niet lekker was! De laatste bestelling was de valentijn, ook weer erg geslaagd.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Erica
Blijft een leuke verrassing voor de ontvanger, die er blij mee was. En ze zijn lekker!
- Joan
Altijd super snel en heerlijk
- Lara
Voor het eerst brownies besteld voor de verjaardag van een vriend. Hij vond ze erg lekker! De brownies werden helaas wel een dag te laat geleverd, maar dat lag aan PostNL (die het bezorgen van post op de verwachte dag vaker niet haalt), ik kon zien dat Brownies Per Post de bestelling wel op de afgesproken dag had verzonden.
- Mirjam
Ik heb blondiies besteld en geproefd wel lekker maar leek meer op boterkoek dan op brownies.