Op de juiste dag in huis, goed en leuk verpakt en heerlijk van smaak!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rebecca
- Mart
Lekker! En op tijd bezorgd, een dag te vroeg maar beter dat dan te laat.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Bianca
Op tijd in huis, mooi verpakt en heerlijke brownies! Zeker voor herhaling vatbaar!
- Isabelle
Keer op keer op tijd geleverd en leuke reacties van de ontvangers. Nu zelf eens geproefd: originals waren inderdaad traditioneel, karamel-zeezout exceptioneel lekker! Zoet, zout en vooral heerlijk vond ik het smeuiige laagje binnenin. Aan een kleine brownie bij de thee/koffie heb je echt genoeg, smaakexplosie! Wel prijzig: kleine doos vind ik formaat aardigheidje, wil je echt wat geven dan een dubbele portie. Dan heb je voor de prijs van een bos bloemen wel iets originelers; ik kies voor brownies ;) Dat ze door de brievenbus gaan is perfect en de houdbaarheid is best lang! Geen zorgen dus als iemand niet thuis is.
- Jeanine
Site adviseerde maandag te bestellen om woensdag aan te komen. Ze kwamen echter dinsdag al:( een dag voor Valentijn. Brownies waren VERRUKKELIJK!!!’
- Robin
Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten van Brownies per Post. Maar het was heerlijk! Fijn om te weten als je de eerste keer besteld, de brownies waren stevig verpakt dus ze komen goed binnen! Niks op aan te merken en voor herhaling vatbaar in de toekomst.