Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Brownies per Post heeft 2791 5 ster reviews 2791
Brownies per Post heeft 202 4 ster reviews 202
Brownies per Post heeft 46 3 ster reviews 46
Brownies per Post heeft 18 2 ster reviews 18
Brownies per Post heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rebecca

    Op de juiste dag in huis, goed en leuk verpakt en heerlijk van smaak!

  2. Mart

    Lekker! En op tijd bezorgd, een dag te vroeg maar beter dat dan te laat.

  3. Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?

  4. Bianca

    Op tijd in huis, mooi verpakt en heerlijke brownies! Zeker voor herhaling vatbaar!

  5. Isabelle

    Keer op keer op tijd geleverd en leuke reacties van de ontvangers. Nu zelf eens geproefd: originals waren inderdaad traditioneel, karamel-zeezout exceptioneel lekker! Zoet, zout en vooral heerlijk vond ik het smeuiige laagje binnenin. Aan een kleine brownie bij de thee/koffie heb je echt genoeg, smaakexplosie! Wel prijzig: kleine doos vind ik formaat aardigheidje, wil je echt wat geven dan een dubbele portie. Dan heb je voor de prijs van een bos bloemen wel iets originelers; ik kies voor brownies ;) Dat ze door de brievenbus gaan is perfect en de houdbaarheid is best lang! Geen zorgen dus als iemand niet thuis is.

    Reageer
  6. Jeanine

    Site adviseerde maandag te bestellen om woensdag aan te komen. Ze kwamen echter dinsdag al:( een dag voor Valentijn. Brownies waren VERRUKKELIJK!!!’

    Reageer
  7. Robin

    Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten van Brownies per Post. Maar het was heerlijk! Fijn om te weten als je de eerste keer besteld, de brownies waren stevig verpakt dus ze komen goed binnen! Niks op aan te merken en voor herhaling vatbaar in de toekomst.

    Reageer