Erg leuke verrassing!! En heerlijk om te eten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maris
- Anita
Goeie kwaliteit, goeie bezorging en als beste beoordeeld. Een aanrader om iemand te verrassen.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Patricia
Superleuke Valentijnsdoos, en heerlijke double chocolate brownies, wat wil een mens nog meer!
- Ingrid
Heerlijk en super leuk om te geven en nog leuker om te krijgen
- Martijn
De valentijnsbrownie laten bezorgen bij mijn vriendin. Een schot in de roos! Gelukkig mocht ik zelf ook even proeven en ze smaakten fantastisch!
- Kim
Leuk en origineel om te geven, de witte brownies waren echt heerlijk!