Ik hield niet zo van brownies maar na deze ben ik om! Mijn god wat heerlijk! En die blondies zijn ook zo lekker,mmmmm
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska Pater
- Anne
Brownies gestuurd naar vrienden die vervelend nieuws hadden gekregen. Bloemen vond ik ongepast en wilde toch wat van me laten horen. Brownies werden erg gewaardeerd.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Marielle
Heerlijke brownies! Ze zien er super luxe uit en leuk verpakt. En binnen 24 uur bezorgd. Perfect! Ik ga ze zeker vaker versturen als cadeautje.
- Anne
Mijn schone mams was zeer verrast!
- Sanne
Heerlijke brownies! Ze vielen erg in de smaak bij de ontvangers. En ze zijn op tijd bezorgd.
- Linda
Al vaker wat besteld. Maar nu voor het eerst om te trakteren op het werk. Mijn collega's werden GEK van geluk bij het proeven van de brownies. Nog nooit zo'n enthousiast publiek gehad bij een traktatie. Ze vergaten helemaal de reden van de traktatie.... ;-) en zijn allemaal direct de site gaan bezoeken!