Erg goede service en heerlijke brownies! :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura
- Paula Fijneman-Vissers
Laten sturen i.v.m. verhuizing van vrienden. Op de tweede dag na de verhuizing, kwam de verrassing als geroepen om even te gaan zitten voor de koffie met: brownies! Zo was ik ook even daar op de koffie zonder te storen!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Melinda
Prima! Iemand heel blij mee gemaakt! Ga ik zeker nog eens doen.
- Monique
Verstuurd naar aantal relaties als dank. Bezorging verliep prima en erg leuke reacties ontvangen van ontvangers. iedereen vond ze heerlijk! Een origineel cadeau met een persoonlijk tintje door kaartje met eigen tekst als toevoeging. Aanrader!
- Annet Boskamp
Super lekker, je kan er bijna niet afblijven. Zelf nu ook verstuurd en de reactie was oh, wat een feestje. Een echte aanrader dus. Super leuk om te ontvangen en heel erg leuk om te geven.
- Door
Op tijd bezorgd en zeer lekker en goede kwaliteit!