Heel erg lekker! Ik had ze voor mezekf besteld en kon er niet afblijven :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephanie
- Stephanie
Wij hebben voor de 1e keer besteld voor mijn schoonbroer te verassen met zijn verjaardag. Hij vond het echt een leuke verassing. En lekker. Hij had er nog nooit van gehoord dat zoiets tegenwoordig ook al kan. Hij vond het super.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Diane
Het klopt van a tot z. Persoonlijk van bestelling tot verzoek om mening te delen. Top! Oh ja, de brownies bleken ook nog eens heel smakelijk te zijn. Ingezet als dank je wel en kreeg lovende reacties.
- E. Kuikman
Ze zagen er heerlijk uit en zo maakten ze ook! En leuk verpakt. Echt een kadootje.
- An
Erg veel positieve reacties ontvangen van mijn collega’s! Lekker, verrassende smaken en erg orgineel. Ik hoop daarmee ook een aantal nieuwe klanten voor de brownies per post!
- Dee
Een doosje feestBrownies meegenomen voor een vriend van wie afgelopen week een nieuw boek verscheen. Volgende dag appje: "HEERLIJKE brownies! Lief, dank je!