Heerlijke brownies! Leuke opties voor de kaartjes die je mee kan sturen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M
- Anke
Superleuk om te geven en te krijgen (alleen maar enthousiaste reacties gehad), en bestellen is een makkie.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Ietje
Ik had Valentijnsbrownies besteld. Ze waren deze keer erg droog. Leken al oud bij aankomst. Ze waren houdbaar tot 22 februari dus dat kan het niet zijn. Jammer want andere keren wel erg tevreden.
- Jeroen
Vandaag voor Valentijnsdag brownies gekregen van mijn dochter. Een jaarlijks ritueel. Normaal zijn ze meer dan perfect. Dit maal echter toch minder. Na contact heeft Paul dit meer dan perfect opgelost. Dus niet alleen zijn de Brownies heel lekker ook nemen ze klanten zeer serieus.
- astrid
De brownies waren top en prettig dat er werd geadviseerd het een dag eerder te laten versturen, want bij een van de adressen kwam het een dag later. Maar daar kan Brownies per Post natuurlijk niets aan doen.
- Seyrra
Topservice en een geweldig idee om dit als cadeau, attentie of geschenk binnen de bedrijfssector te geven. Ik ontvang hier altijd goede feedback op.