De brownies zijn overheerlijk! Helaas is de bezorging door PostNl erg traag, en de communicatie daarover slecht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjolijn
- Anoniem
De service van Brownies was prima, en het product voorzover ik hoor lekker. Echter de service van de transportparner PostNL was belabberd; ondanks dat er geen sneeuwhinder in de regio was, is het pakketje pas op de 4e dag (3e werkdag) bezorgd, en daarbij was de communicatie van PostNL over afgeleverdatum ook niet correct en niet uptodate; 4 dagen gissen wat er met de zending gebeurde, dus het hele idee (een klein jongetje, die een weekendje logeren moest afzeggen en zn koffertje weer uitpakken, de dag erop met een brownie verrassen) viel plat op zn gat. Mijn advies: kies een andere bezorger.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Vet en misselijk
Zeer vette brownies waar mijn dochter ziek van werd. En een vriendin van haar werd misselijk toen ze ze at. Toen ik dit mailde aan het bedrijf kreeg ik te horen dat ze waarschijnlijk al ziek was en dat over die levering gelukkig geen andere klachten binnen gekomen waren. En bedankt zeg! Niet leuk om te horen. Geen brownies voor mij meer.
- Neeltje
Duidelijke, aangename communicatie + snelle actie: ondanks sneeuwval was bezorging keurig op tijd.
- Miriam
Wederom is het in goede orde ontvangen: op tijd gearriveerd, leuk verpakt en het viel in de smaak! Dank!!! van een vaste klant ;-)
- 3 weken levertijd.
Track and Trace gaf aan dat ze geleverd waren op 10 December 2026 terwijl de persoon in kwestie ze pas op 31 December heeft ontvangen. Erg jammer voor de kwaliteit van de brownies en het effect van het pakket.