Heerlijk brownies!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chocoholic
- Monique Z
De ontvanger was heel blij en de brownies zijn geweldig van smaak. Kakelvers. Zo’n enthousiaste reactie dat ik zojuist een nieuwe bestelling heb geplaatst voor een andere ontvanger. Ontvangst was snel, meteen de volgende dag na mijn bestelling. Super dat ik dit bedrijf ontdekt heb, ik ga er vaker gebruik van maken.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Lieneke
Superlekkere producten en snelle service. Wij maken er graag mensen blij mee!
- Jaap
Geweldige service en mega lekker (volgens de ontvangers dan)! Bij iedere geboorte van vrienden gaan we deze opsturen, gegarandeerd blije kersverse ouders!
- Hanke
Zó ontzettend lekker. En snel bezorgd.
- Caroline uit Veelerveen
Top! De brownies waren voor de 60e verjaardag van mijn schoonzus. Zijn keurig op tijd bezorgd, goed ontvangen en lekker. 24 stuks vond ze alleen wat veel (maar dat is uiteraard geen negatief iets). Zelf ben ik nu erg benieuwd hoe de 4 verschillende soorten smaken. Toch nog maar een keer bestellen voor mijzelf. 😋