Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Brownies per Post heeft 2791 5 ster reviews 2791
Brownies per Post heeft 202 4 ster reviews 202
Brownies per Post heeft 46 3 ster reviews 46
Brownies per Post heeft 18 2 ster reviews 18
Brownies per Post heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ingrid

    Vergeleken met de originele brownies vond ik de lavendelbrownies een stuk minder lekker, het waren net stukjes veel te zoete cake.

    Reageer
  2. Aurelia

    Ik verstuur regelmatig een doosje brownies aan klanten (autobedrijf) maar jammer genoeg ontvangen we dan geen reactie van de klant. Dus of ze in de smaak zijn gevallen.... geen idee maar we gaan er natuurlijk wel van uit! Altijd leuk toch om zo'n onverwacht doosje op je deurmat te vinden?

  3. Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?

  4. Mariska Harbers

    Deze keer heb ik mezelf getrakteerd op de limited edition lavendel brownies. Ze waren heerlijk!

  5. Ellis ten Dolle

    Ik heb al n paar keer brownies per post besteld, telkens om cadeau te doen, en iedereen was er blij mee. Zelf heb ik n pakje brownies gewonnen en heb ze gedeeld met mijn man. Ook die vond ze errug lekker. 'Probleem' alleen is dat ze zó lekker zijn dat je ze in 1X op eet/wil eten!😱

  6. Jeanine

    Vanaf mijn vakantie adres de limited editie blondies met lavendel (heel toepasselijk vanuit de côte d'azure) gestuurd naar de achterblijvers. Super geslaagd!

  7. Marijke

    Cadeau gedaan aan zakelijke relatie die 50 jaar werd. Was een schot in de roos.