prima, uitstekend bevonden, had ze verstuurd als cado, doe dit vaker, smaken heerlijk bestel ze ook vaak zelf
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariella
- Karin
De Brownies van Brownies per post zijn mijn guilty pleasure. Ze zijn gewoon te lekker. Ik stuur ze ook regelmatig naar mensen toe als bedankje of als hart onder de riem in moeilijke tijden. Net weer een doosje besteld, dus vanaf morgen weer genieten van voor mij weer wat nieuwe smaken. Ik kijk er nu al naar uit.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Esmee
Brownies per post zijn zooooow vreselijk lekker. Ik bestel al jaren voor verjaardagen/ moederdag/ vaderdag/ laatste werkdag of ik ben gewoon lief dag :) punten scoren is het met deze brownies!
- anneke
Deze brownies zijn onovertroffen!! Genieten met een grote G!!
- Anne-Marijke Bremer
Ik krijg altijd super enthousiaste reacties van onze relaties die wij deze heerlijke verrassing toesturen.
- Erna
De website is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik, de betaling ging makkelijk, de brownies kwamen op de geplande dag aan én ze waren heerlijk!