Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Brownies per Post heeft 2791 5 ster reviews 2791
Brownies per Post heeft 202 4 ster reviews 202
Brownies per Post heeft 46 3 ster reviews 46
Brownies per Post heeft 18 2 ster reviews 18
Brownies per Post heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marie-Jeanne Habets

    Netjes op tijd bezorgd, mooi verpakt en lekker!!!!! Heel lekker!!!!!

    Reageer
  2. Bianca k

    Bestelling wordt telkens prachtig verpakt op afgesproken tijdstip verzonden. Trouwens, behalve dat het een origineel cadeautje is zijn de brownies ook erg lekker!

    Reageer
  3. Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?

  4. Bianca Eckert

    Supergemakkelijk besteld en een leuk en gewaardeerd gebaar. Weer eens wat anders dan bloemen of alleen een kaartje. Bovendien zijn de brownies erg lekker. Ze smaken versgebakken bij aankomst. Wat ik zelf erg fijn vond is dat ze contact blijven zoeken bij alle stappen van verzending. Geeft een vertrouwd gevoel.

    Reageer
  5. Shirley - Luminis Arnhem B.V.

    Ervaring met Brownies per Post via het werk. Wij geven ze in 2017 voor de 2e keer cadeau aan het personeel bij hun verjaardag. Zowel toen als nu, zeer positieve reacties op de brownies! Ze zijn meer dan heerlijk. Ook qua administratieve kant werkt Brownies per Post fijn. We leveren een lijst aan met alle jarigen en hun NAW gegevens en bij wijzigingen hoeven we de lijst alleen een kleurtje te geven wat er is veranderd. Verzending is altijd op tijd, en we krijgen nog een verzendbevestiging ook. Erg prettig!

    Reageer
  6. Dennis

    Heerlijke brownies en snelle levering. Leuk om je eigen verpakking te personaliseren. Het perfecte cadeau om te versturen!

    Reageer
  7. Joyce

    Ik heb nu drie keer Brownies per post cadeau gedaan en krijg steeds hele leuke reacties, ze smaakten heerlijk volgens de ontvangers. En de kan-niet-kiezen-box is een leuke aanvulling!

    Reageer