De brownies waren droog en de bovenkant was lichtbruin gekleurd alsof ze oud waren of over de houdbaarheidsdatum maar dat waren ze niet. Onlangs ook bij andere grote concurrent besteld en daar waren de brownies heerlijk smeuïg en vers. Dit was een tegenvaller helaas!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- WK
- Cynt
waren weer super lekker. Ik vind het alleen erg jammer dat jullie het recept van de caramel zeezout hebben veranderd. Vond de vorige lekkerder, krijg er nu hoofdpijn van zo zoet ze zijn. Wat service betreft zijn jullie echt een top bedrijf!!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Decorette
Goede communicatie en afspraken. Erg tevreden!
- Stichting
Wij hebben dit voor onze vrijwilligers gedaan. Alles werd voor ons geregeld inclusief de verzending. Omdat onze vrijwilligers door het hele land wonen was dat heel fijn. Onze vrijwilligers waren erg enthousiast. Echt een aanrader.
- Rene
Het zijn echt de lekkerste brownies van Nederland. Mooi assortiment aan smaken, keurig verpakt en razendsnel geleverd. De kans op herhaling is zeer groot!!!!
- MiekeWin
Superlekkere brownies, zeg! Echt een opvallend goede smaak. Knap bakwerk. En als brievenbuspakketje met kaart erbij is hartstikke leuk.