Mijn zoon was ontzettend blij met zijn traktatie!! Heel erg bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Manon
- Tineke
Voor de eerste keer hier besteld en dus zeker niet voor de laatste keer. Snelle levering en goede communicatie. Leuke website en genoeg producten om een keus te maken.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Marijke
super snelle levering, heel netjes verzorgd en snelle reactie op vragen! raad deze webwinkel zeer aan!
- Juf Leen
Snelle en correcte levering!
- M
Zeer snelle levering en erg leuke traktatie en kant en klaar verpakt !
- Josje
Goed geregeld met voor mij hele leuke vierdaagse cadeautjes, goed bereikbaar en snel geleverd.