Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6589 5 ster reviews 6589
Ik ga trakteren heeft 875 4 ster reviews 875
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Dilek

    Super leuke traktatie. Alles was netjes verpakt en snel verstuurd.

  2. Anja

    Hele leuke hebbedingetjes en mooi verpakt. alleen jammer dat de verzendkosten voor België zo hoog zijn.

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Marius

    Al jaren leuke spullen en lekkere snoepjes. Deze keer gekozen om de traktaties ook in te laten pakken en dat was helemaal top! Echt een aanrader!

  5. SaskiaG

    Super goede service en snelle levering van de bestelling.

  6. Zo makkelijk! Echt heel blij.

    Het bestellen was echt heel makkelijk. Er was een probleem met mijn bestelling en de eigenaar nam contact met me op, super proactief en behulpzaam. Ik zou zeker weer bij deze winkel bestellen.

  7. Judith van de Vlag

    Pakketje was heel snel bezorgd, met daarin precies alles wat ik nodig had, plus wat extra mocht dit alsnog nodig zijn. Heel fijn die extra service! En het kleine snoeppakketje plus tekening voor mijn dochter maakte het af. Kortom: voor weinig geld, een superleuke traktatie!