Super leuke traktatie. Alles was netjes verpakt en snel verstuurd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dilek
- Anja
Hele leuke hebbedingetjes en mooi verpakt. alleen jammer dat de verzendkosten voor België zo hoog zijn.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Marius
Al jaren leuke spullen en lekkere snoepjes. Deze keer gekozen om de traktaties ook in te laten pakken en dat was helemaal top! Echt een aanrader!
- SaskiaG
Super goede service en snelle levering van de bestelling.
- Zo makkelijk! Echt heel blij.
Het bestellen was echt heel makkelijk. Er was een probleem met mijn bestelling en de eigenaar nam contact met me op, super proactief en behulpzaam. Ik zou zeker weer bij deze winkel bestellen.
- Judith van de Vlag
Pakketje was heel snel bezorgd, met daarin precies alles wat ik nodig had, plus wat extra mocht dit alsnog nodig zijn. Heel fijn die extra service! En het kleine snoeppakketje plus tekening voor mijn dochter maakte het af. Kortom: voor weinig geld, een superleuke traktatie!