We zijn heel tevreden . De levering was snel en de producten zagen er goed uit en netjes verpakt !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid
- Leah
Netjes ingepakt en een kleine attentie voor mijn bestelling vondt ik erg vriendelijk overkomen
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Laura
..
- Simmi
Heel veel keuze op de duidelijke website. Snelle levering met daarbij ook nog een leuke attentie.
- Tante
Leveren snel en storten netjes bedrag terug als het pakketje goedkoper met brievenbuspost kan
- Corina
Veel keuze! Verzending snel en correct!