Zeer snelle service en op mijn vraag werd heel snel gereageerd en in orde gemaakt voordat de gemaakte bestelling mijn kant uitkwam.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mieke van Gulick
- Floor
Prima service. Alleen vind ik de bezorgkosten aan de hoge kant.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Agnes
Snelle levering en leuk ingepakt !
- Cheryl
Super tevreden! Ik had op maandag besteld (Pinksteren) en woensdag had ik mijn pakketje in huis. Netjes verpakt en er zat extra wat leuks en lekkers bij. Tussendoor had ik een vraagje en ik vond het heel handig dat er op de site een chatfunctie was. Ik kreeg vrijwel direct antwoord, super! Ik ga hier zeker vaker bestellen.
- Evy volckaerts
Heel tevreden. Snelle service.
- liter-bunny
zeer tevreden, snel in huis , netjes geleverd en zelfs een klein presentje erbij. Ik zeg ga zo door dit maak je niet vaak mee en het kan dus wel gewoon. Dikke pluim voor jullie