Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6592 5 ster reviews 6592
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mieke van Gulick

    Zeer snelle service en op mijn vraag werd heel snel gereageerd en in orde gemaakt voordat de gemaakte bestelling mijn kant uitkwam.

  2. Floor

    Prima service. Alleen vind ik de bezorgkosten aan de hoge kant.

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Agnes

    Snelle levering en leuk ingepakt !

  5. Cheryl

    Super tevreden! Ik had op maandag besteld (Pinksteren) en woensdag had ik mijn pakketje in huis. Netjes verpakt en er zat extra wat leuks en lekkers bij. Tussendoor had ik een vraagje en ik vond het heel handig dat er op de site een chatfunctie was. Ik kreeg vrijwel direct antwoord, super! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

  6. Evy volckaerts

    Heel tevreden. Snelle service.

  7. liter-bunny

    zeer tevreden, snel in huis , netjes geleverd en zelfs een klein presentje erbij. Ik zeg ga zo door dit maak je niet vaak mee en het kan dus wel gewoon. Dikke pluim voor jullie