Stickers zaten op een rol waardoor er allemaal kreukels in zaten, enkele stickers plakten al niet meer goed. Verder waren er 3 van de 40 wat puntjes erin hadden wat kapot waren. Stickers waren niet duur maar had iets meer ervan verwacht. Aangezien we niet tevreden waren hebben ze zelf contact met ons opgenomen en na overleg van foto’s hebben we vandaag de nieuwe stickers gekregen. Wat een top service vind ik dit!! Ondanks dat we eerst niet tevreden waren, zijn we nu dik tevreden! Bedankt om het zo goed op te lossen!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janah
- Saskia
Leuke traktaties en snelle levering
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Klaske elzinga
Goeie service en alles netjes verpakt echt een aanrader...
- D.V
Super leuke spullen, fijne aardige service!
- Annemiek
Hele leuke artikelen, snelle en complete levering. En heel fijn dat je alles per stuk kunt bestellen.
- Anouk
Bestelling was erg snel binnen. In vorige bestelling ook vlotte reacties gehad op e-mail verkeer. Erg tevreden over wat binnen kwam, goed verzorgd. Zeker een aanrader.