Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6589 5 ster reviews 6589
Ik ga trakteren heeft 875 4 ster reviews 875
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Janah

    Stickers zaten op een rol waardoor er allemaal kreukels in zaten, enkele stickers plakten al niet meer goed. Verder waren er 3 van de 40 wat puntjes erin hadden wat kapot waren. Stickers waren niet duur maar had iets meer ervan verwacht. Aangezien we niet tevreden waren hebben ze zelf contact met ons opgenomen en na overleg van foto’s hebben we vandaag de nieuwe stickers gekregen. Wat een top service vind ik dit!! Ondanks dat we eerst niet tevreden waren, zijn we nu dik tevreden! Bedankt om het zo goed op te lossen!!

    Reageer
  2. Saskia

    Leuke traktaties en snelle levering

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Klaske elzinga

    Goeie service en alles netjes verpakt echt een aanrader...

  5. D.V

    Super leuke spullen, fijne aardige service!

  6. Annemiek

    Hele leuke artikelen, snelle en complete levering. En heel fijn dat je alles per stuk kunt bestellen.

  7. Anouk

    Bestelling was erg snel binnen. In vorige bestelling ook vlotte reacties gehad op e-mail verkeer. Erg tevreden over wat binnen kwam, goed verzorgd. Zeker een aanrader.