Bestelling was erg snel binnen. In vorige bestelling ook vlotte reacties gehad op e-mail verkeer. Erg tevreden over wat binnen kwam, goed verzorgd. Zeker een aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anouk
- Nathaly
Ik ben heel erg tevreden. Tevreden over de snelheid van mijn bestelling en de kwaliteit van de producten.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Amanda
Super snelle levering.Netjes alles in doos.En nog een extraatje ook. Top!!!Super bedankt
- Raoul
Perfect en goed verzorgt Prima prijzen
- I.
Prima service, snelle levering en kwaliteit producten is goed
- Suus
Top geregeld! Ga zeker vaker bestellen.