Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6589 5 ster reviews 6589
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Manda

    Ik zocht een leuke beloning voor het lopen van de avondvierdaagse door begeleiders. Bloemen hebben veel te lijden tijdens zo’n loop. Daarom heb ik de solar-tulpen gekocht. Toch een bloem maar wel een ‘houdbare’ bloem. De bestelling ging vlot, de levering ook en de bloemen waren goed verpakt en kwamen heel aan

  2. Saskia

    Heel mooi,juist verpakt en netjes en super op tijd geleverd !

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Jan-Ruben

    Echt super! Hele leuke traktaties voor de avondvierdaagse 😁

  5. Meijer

    Hele goede service. Mooi ingepakt en een gezellig kaartje erbij en een snoepje. Dat maakt toch het verschil. Goed bezig!!

  6. Sanne

    Al eerder hier besteld en tevreden. Snelle levering.

  7. Monique

    Hele leuke traktaties!