Goede service, pakket mooi ingepakt waardoor uitpakken echt een feestje is! Een persoonlijk kaartje erbij maakt het helemaal af.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bertina
- Dianne Aarnink-Brinkman
Snelle levering en persoonlijke touch
Hoe zou je Marjolein Elisabeth beoordelen?
- Nicky Almazán-de Vries
Goede service, snelle levering en prachtige producten!
- Jannemieke Ouwerkerk
Snel bezorgd. Netjes verpakt. Mooie kwaliteit
- Renée Lameijer
Goede service, heel vriendelijk!
- Annet Westerhof
Goede service, persoonlijk kaartje bij de bestelling, direct antwoord viia mail op een vraag .