Ik ben groot fan van deze kleding. Mooie kwaliteit, fijne stoffen en zit prachtig! En hele fijne service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claartje
- Annemieke Neele
Tevreden, snelle levering. Netjes verpakt en een handgeschreven kaartje, erg leuk!
Hoe zou je Marjolein Elisabeth beoordelen?
- Barbara Van de Nes
Shirt en rok zien er mooi uit. De lichte rok met stippen en schijnt licht door maar zitten fantastisc. Fijn vond ik dat ik door vakantie de zending een week later verstuurd kon worden. Dat werd netjes bevestigd en nu ontving ik als een mooi cadeau met een persoonlijk kaartje. Dat is voor mij echt een plus om bij een kleiner bedrijf te bestellen.
- Nina Morsa
Snelle levering. Mooie rokjes, pasvorm ideaal en kwalitatieve stof.
- Margot van Lange
Mooi op tijd bezorgd. Met handgeschreven kaart. Leuk die aandacht!
- Ruth
Hele mooie jurk van prachtige stof. Helaas iets te groot, maar daar verzin ik wel wat op, de stof en het model is verder heel mooi! Mooi ingepakt en leuk met een persoonlijk kaartje.