Prima, hulp bij bestellen. Snelle service en prima materiaal. Voldoet aan wat we hoopte.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Piet
- Hielke
Had verwacht dat de zijgeleiding meer stevigheid zou bieden. Het blijken meer afdekplaatjes op een normaal rolgordijn. Daarnaast zat er ook geen handleiding of installatiebeschrijving bij (die wel echt nodig is), dus heb ik zelf ergens op internet moeten opzoeken. Vond de prijs aan de stevige kant en had daarom ook wel meer kwaliteit en service (handleiding e.d.) verwacht
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- vixennl
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en zeker niet voor producten van €2.000!!!! Ik heb voor de hele beneden verdieping perfect fit jaloezieën besteld. Ze zijn zelf gratis komen inmeten. Ik heb €250,- betaald om ze te laten monteren. Bleek dat 5 van de 5 perfect fit jaloezieën niet goed waren, ze zaten te strak op het raam en schuurde bij op en neer halen. Na het melden mocht ik zelf de jaloezieën demonteren of nog een keer € 250,- betalen want ze hebben geen demontage service, staat in hun algemene voorwaarden. Kwam bij dat demonteren ook niet een 1persoonsjob was. Een jaloezie van 230x160 demonteer je namelijk niet zomaar, met alle risico op schade. Ik moest ook nog zelf verpakkingsmateriaal kopen om ze in te pakken voor het ophalen. Bijna dagelijks met de klantenservice aan de telefoon gezeten, Ik moet ook steeds zelf bellen en erachter aangaan. Ze communiceren heel slecht en soms ook helemaal niet! Ze communiceren niet met de fabrikant waardoor 2x de ophaalservice zonder afspraak voor de deur stond. Op de dag van afspraak voor ophalen, na 2 mail bevestigen en een telefoon bevestiging, komen ze niet opdagen, stond het verkeerd in de computer. Zelfs na 3x checken! Na herstel, voor de aflevering maken ze weer geen afspraak en staat er weer iemand met de jaloezieën voor een dichte deur. Het product wat ze leveren is mooi maar als je bij ze besteld. Zorg dat je geen klacht hebt want de after sales is rond uit om te huilen, wat ik ook heel vaak het moeten doen vanwege de stress die ze me bezorgd hebben. Ik wacht nu dus nog op bezorging en montage van de gecorrigeerde producten. Maar ik heb zero vertrouwen dat dat goed gaat. :-( Ik ga het in ieder geval hier niet bij laten!
- Marianne
Prima, alles is duidelijk en goed uitvoerbaar, zelf meten en monteren. Prima service. Had een verkeerde beugel besteld en kreeg de juiste snel nagestuurd. Top.
- rocky
Super inmeting gehad! Netjes alles uitgelegd hoe alles zou gaan verlopen. Netjes besteld en hoppa, super tevreden!
- Turre
Perfect contact en vlotte levering alles mooi afgewerkt