Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Pascal

    2E bestelling van dakraam rolgordijn. Wederom gladjes verlopen en prima prijs.

    Reageer
  2. Emmy

    We hebben fantastisch mooie rolgordijnen geleverd gekregen. Eenvoudig te bevestigen met de zelfklevende strips en ze voelen en ogen als topkwaliteit. De meetinstructies waren eenvoudig te volgen en de gordijnen passen perfect.

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Mariska

    Duidelijke website. Je wordt snel gebeld voor het maken van een inmeet afspraak. Ook wordt er naar je gebeld of je de stalen van stoffen juist hebt ontvangen. De inmeet afspraak zelf was ook netjes op de afgesproken tijd. Super tevreden

    Reageer
  5. Thieme

    4 maanden verder en nog niet de volledige bestelling in huis. Eerst systeemkleur niet beschikbaar, terwijl deze wel aangeboden staat op de site. Verkeerde afmeting binnen gekregen, ondanks aangegeven dat wat er op de offerte fout was. Werd opnieuw gemaakt en bij navraag waar het product blijft, was deze blijven hangen.... niks mee gedaan dus. Na doorgeven dat ik dezelfde systeemkleur wil die is binnengekomen, konden ze niet achterhalen welke kleur dit was. Daarna zou ik teruggebeld worden over wanneer de spoedlevering zou komen, moest er helaas zelf weer achteraan bellen. Systeem sluit ook niet volledig aan de onderkant, waardoor er licht naar binnen komt.

    Reageer
  6. Patrick

    Goed geholpen met een vraag voor reserve onderdelen

    Reageer
  7. Evenhuis

    Het is een verademing om nog vriendelijke, persoonlijke en menselijke service te mogen ontvangen in deze tijd. Mijn dank en complimenten daarvoor! Behave dat, de witte rol gordijnen die we zo'n 11 jaar geleden bij jullie hebben besteld zien er nog steeds als nieuw uit.

    Reageer