Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
goedkoopdrankslijterij.nl heeft 2560 5 ster reviews 2560
goedkoopdrankslijterij.nl heeft 714 4 ster reviews 714
goedkoopdrankslijterij.nl heeft 193 3 ster reviews 193
goedkoopdrankslijterij.nl heeft 147 2 ster reviews 147
goedkoopdrankslijterij.nl heeft 270 1 ster reviews 270

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. richard

    voldoet aan omschrijving. nette en snelle levering.

  2. Kay Wackers

    Super netjes qua duidelijkheid, pakket volgen en vooral hoe het ingepakt was! Super

  3. Hoe zou je goedkoopdrankslijterij.nl beoordelen?

  4. Johan Valentijn

    Prima was iets later maar daarover tijdig bericht

  5. Sylvia Grobben

    De Aranciata Rossa was de tht al 2 maanden over datum en de kleur was geen rood maar oranje. Goedkoopdrankslijterij beweerde dat zij dat niet hadden verstuurd en dat wij het bij een ander hebben moeten bestellen. Wat een giller. Wat een prutsbedrijf nooit iets bestellen hier. En het kwam ook pas dagen later. Nooit meer, heb het erbij gelaten, wij waren nieuwe klant en zullen ook nooit meer iets bestellen want ze hebben het niet vergoed en je lacht je rot, gaat over € 50!!!!!!

  6. henny van dijnen

    Snelle levering, factuur is betaald. Klaar netjes.

  7. Frank Overmans

    Mijn product lekte aan de binnenkant drank uit beide flessen bij aflevering toen ik de doos opende .Alles zat in de doos onder het gekochtte drankje. (De binnenverpakking zat er ook mee onder.De doppen waren ongeopent onbeschadigd en zaten ongeopent scheef op de flessen. Ik had ze gelukkig nog niet nodig met oud en nieuw maar was wel een domper. Wil even benadrukken dat na wat emailverkeer over en weer ik mijn wens kenbaar heb gemaakt bij info@goedkoopdrankslijterij schadeafhandeling. Ze hebben het kundig en volgens afspraak en profesioneel en prima opgelost. Graag blijf ik voor de toekomst bestellen bij hun en hoop op dezelfde klantgerichtheid en profesionele omgang die ze me hebben geboden om dit op te lossen,waar ik zelf ook nog inbreng in heb gehad en waardoor ik ook de kans kreeg om naar eerlijkheid te beoordelen ,chappo!! Goed gedaan!! !!Ga zo door!! Daarom geef ik 5 sterren!

    Reageer