Bestellen en betalen ging prima. Levering was iets langer ma geen probleem. Alleen nadat mijn bestelling binnen was nog een paar weken gewacht op 3 bestelde producten. Hierover zelf contact op moeten nemen maar dat vind ik erg slecht. Het ging om 45 euro +- ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ik niks had gezegd. Naderhand wel meteen geld terug gekregen. Als ze zelf contact op hadden genomen hadden ze 4/5 sterren gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura Gooren
- Jaap Hopmans
Bewust van tevoren gebeld om te vragen of het op voorraad was. Ze zouden alles bestellen en op tijd leveren gaven ze aan de telefoon aan. Uiteindelijk maar 1 van de 4 kratjes ontvangen en zonder overleg de rest op een creditfactuur. Slechte eerste ervaring, we bestellen voortaan ergens anders.
Hoe zou je goedkoopdrankslijterij.nl beoordelen?
- Nico Waasdorp
Bestelling zou zaterdag 31-12 geleverd zijn . Niets ontvangen !
- Nancy van Schijndel
Supersnel
- Theo van de Vijver
Perfecte op tijd geleverd
- Lisette Vorderhake
Snelle levering en goed verpakt