Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 6334 5 ster reviews 6334
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1757 4 ster reviews 1757
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 484 3 ster reviews 484
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 406 2 ster reviews 406
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1392 1 ster reviews 1392

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sandra

    Geen communicatie over mijn vertraagde bestelling en daarna geen antwoord op mijn antwoord

    Reageer
  2. Martin Koning

    Ik heb nog niets binnengekregen na 1,5 week

    Reageer
  3. Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?

  4. Karin Visser

    Heb de armbandjes nog steeds ontvangen. Was een verjaardagskado. Heel jammer.

    Reageer
  5. Huub

    Bij de bevestiging van de bestelling stond ineens de tekst "!LET OP! DIT PRODUCT HEEFT EEN LANGERE LEVERTIJD. LEVERING VAN DIT PRODUCT IS BINNEN 10 WERKDAGEN." Dit stond echter niet bij het product tijdens de bestelling. Hierdoor leek het te laat te kunnen komen voor het moment dat ik het nodig had. Balen. Kwam echter toch binnen paar dagen binnen. Kwaliteit viel echter tegen, waardoor ik het wil retourneren. Tot 2 maal toe retourlabel aangevraagd conform website instructie. Geen enkele reactie. Kan het zonder de door hen geleverde retourlabel niet versturen. Echt waardeloze service!

    Reageer
  6. Thomas

    Heb mijn bestelling 4 februari gedaan zou binnen de 10 werkdagen geleverd worden maar heb het tot nu nog steeds niet ontvangen Op de 10e werkdag heb ik een mail gestuurd maar ook geen antwoord op gehad Ondertussen zitten we nu aan 13 werkdagen en wil toch echt weten of mijn bestelling nog geleverd gaat worden Ondangs dat de levering langer geduurd heeft dat aangegeven was is mijn bestellingen gisteren netjes binnen gekomen ben er heel blij mee Dankjewel voor de terug reactie was daar wel blij mee Beter te laat dan nooit

    Reageer
  7. Gerda Dijkstra

    Totale onduidelijkheid over de levering wacht al ruim 2 weken geen update niets erg veel spijt van mijn bestelling vooral omdat het een cadeautje moest zijn

    Reageer