Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 6334 5 ster reviews 6334
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1757 4 ster reviews 1757
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 484 3 ster reviews 484
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 406 2 ster reviews 406
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1392 1 ster reviews 1392

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Annemieke van Loon

    Ik heb op 7 mei besteld en direct betaald met de belofte dat het de volgende dag zou worden geleverd. Het is inmiddels 24 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen. Op 17 mei kreeg ik na herhaaldelijk mailen een mailtje, zonder excuses, met de melding dat het waarschijnlijk de volgende dag verstuurd zou worden, maar dat was helaas wederom een valse belofte. Ik zou hier zeker niets bestellen als je ook echt iets wilt ontvangen voor je geld.

  2. Erwin Penninga

    Mijn product

  3. Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?

  4. Anoniem

    Snelle levering en goede kwaliteit en prijs.

  5. Eelysha Wielder

    Nooit een bestelling binnen gekregen en nooit updates over me paketje het was een moederdag paket hij hoorde optijd tekomen ik heb nogsteeds niks ik wil me geld trug of ik wil mijn paketje wat een scamm zeg

  6. Laetitia Dieusaert

    Snelle levering

  7. Diana

    Bestelling geplaatst op 30-04 en tot op heden nog steeds mijn bestelling niet mogen ontvangen. Email nagestuurd en nog geen reactie ontvangen. In de bestelling had ik meerdere cadeaus besteld voor visite die allang langs geweest zijn. Ik ben woonachtig op een Waddeneiland en als er bezoek komt van het vasteland moeten ze daar een aardige rit voor afleggen, dit gebeurt dus ook maar 1 a 2 keer per jaar. Nu heb ik ze dus niet kunnen verrassen met de leuke cadeaus die ik besteld had. Erg teleurstellend!! Graag ontvang ik nog zo snel mogelijk mijn bestelling en zo niet dan eis ik mijn geld terug.