Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 6334 5 ster reviews 6334
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1757 4 ster reviews 1757
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 484 3 ster reviews 484
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 406 2 ster reviews 406
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1392 1 ster reviews 1392

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. M Pal

    Begin april Ketting besteld vlg website binnen 24 u geleverd maar bij de bevestiging levering 10 werkdagen. Niets geleverd dus eind april navraag per mail gedaan, werd gereageerd dat het zsm geleverd zou worden, weer niets geleverd dus mail gestuurd dat ik of de ketting of mijn geld terug wil. Wordt niet op gereageerd. Echt superslecht en baal enorm van dit soort onbetrouwbare ondernemingen.

    Reageer
  2. Arno Wijgergangs

    De armband zou in 10 dagen gelevert worden maar nu na 15 dagen nog steeds niets ontvangen. Inmiddels een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.

    Reageer
  3. Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?

  4. Pascal Buchele

    Heb ketting nog steeds niet ontvangen

  5. Patrick Vriend

    Product is niet geleverd na contact gezocht te hebben met spiritueelboek wordt er niet gereageerd.

    Reageer
  6. Christa van Maanen

    Mijn bestelling werd niet geleverd. Geen antwoord op mail. Wel uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

    Reageer
  7. H. Scholte

    Deze review ben ik op 1 mei gestart en nu is het 29 mei. Ik ben er moe van. De armbandjes, die ik had besteld, waren er snel maar pasten helaas niet. Je zou denken dat retoursturen simpel zou zijn. Alleen was dat niet zo. Het verkrijgen van het verplichte retourlabel lukte pas nadat ik op deze website een vraag achterliet. Via het mailadres kwam alleen maar doodse stilte. Je weet niet waar je staat en dat geeft onrust en geen vertrouwen in een goede afloop. Na een 2e review en een geschil indienen is vandaag de terugstorting gedaan. Dit was een keer & nooit weer, wat mij betreft.