Ik heb wat besteld op 30 maart en dat zou de volgende dag afgeleverd worden. Er stond in kleine letters bij dat het hooguit 10 dagen kon duren dat het geleverd zou zijn. Het is ondertussen 14 april en het is er nog niet. Pakket staat al een week op aangemeld maar nog niet ontvangen bij DHL. Bij navraag hoorde ik na 2 dagen dat het niet voorradig was en het zou nog wel komen. Ik had het binnen 14 dagen nodig als cadeau en dat lukt dus niet meer. Ik zou zeggen niet hier bestellen als je het snel wil hebben
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura Suiveer
- Esther Weel
Tot op heden nog niets ontvangen. Op 28 maart mijn bestelling gedaan ....... Helaas pas later de resenties gelezen met dezelfde klachten. Wat ik echt niet oke vind is dat je na het bestellen pas een melding krijgt dat de levertijd 10 dagen was i.p.v. de volgende dag in huis. Mijn bestelling was een verjaardagscadeau voor iemand. Die is inmiddels al jarig geweest. Ik baal er erg van en voel mij opgelicht. Ik hoop dat mijn bestelling nog binnen komt.
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- Anna
Had ik maar eerder op deze website gekeken. Dan had ik nooit een bestelling gedaan bij deze webshop. Bij het product staat op 23 maart: "Ruim op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis!" Drie weken later, na vier reminders, nog steeds niks bezorgd. Op 3 april wel een bericht: "Deze zal met enkele dagen worden verzonden!" Niet dus. Inmiddels bedrijf in gebreke gesteld. Ik wil mijn geld terug!
- Kevin
Troep. Ik moest 3 weken wachten op mij bestelling. Ik heb extra betaald voor cadeu verpakking en ik kreeg NIKS, en het product zelf is niet eens goed kwaliteit.
- Kim
No response from customer service!! After a long wait, I received the wrong item. I have contacted customer service 4 times to fix this, but they have not replied. Terrible service!
- Philippe Janssens
Hoe kan ik een review schrijven als ik nog niks ontvangen heb ? Een snellere verzending zou al een ster opleveren.