Na bestelling een melding gekregen dat het 10 werkdagen zou duren terwijl er niets vermeld werd voordat de bestelling geplaatst was. Heb op 30 maart besteld en ondertussen nog steeds niets ontvangen. Het was voor een baby shower die is inmiddels geweest. Erg teleurstellend dit!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vienna
- Eva
Mijn bestelling wilde ik annuleren direct na aankoop vanwege verkeerde informatie over de leveringstijd op hun website. Annuleren bleek niet mogelijk, restitutie van mijn aankoopbedrag ook niet en er wordt uiteindelijk gewoon niet meer gereageerd op mijn (steeds vriendelijjke) mail. Resultaat; geen geld terug, en nooit een geleverd product. Bestel hier vooral niet.
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- Wies van den Bempt
Zeer slecht, telefonisch niet bereikbaar. Niets ontvangen, wel betaald.
- Annie Heijligers
26 maart bestelling gedaan en betaald. Ondanks meerdere mails, steeds vriendelijk van aard, heb ik nu, 19 april, nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Geld terug natuurlijk ook niet. Na eerste mail van mij een sorry terug met onzinverhaal over levertijd en zo. Daarna geen reactie meer maar wel irritante reclame over “geweldige producten en cursussen met prachtige kortingen” Schandalig. Ik ben en voel me enorm besodemieterd…..
- anne
Zeer slecht bedrijf! Nooit iets kopen! Ik heb op 3 maart een lamp besteld. Eerst bleek die na 10(!) dagen wachten niet meer leverbaar. Toen ik mijn geld terug wilde, zeiden ze opeens dat de lamp wat “later” geleverd zou worden. Daarna Niks meer gehoord. Stilte. Ik heb meerdere keren mails gestuurd met eis dat ik m’n geld terug wilde. Pas na 6 weken, heb ik mijn geld terug! Ik heb o.a. een voorbeeldbrief van ACM gebruikt om ze in gebreke te stellen. Echt schandelijk dat ze zo met mensen omgaan!
- Daan
Op 6 maart een bestelling geplaatst tot op heden nog niks ontvangen. Diverse mails verstuurd, helaas geen reactie! Erg slecht bedrijf! gesomeerd mijn geld terug te storten, ook geen reactie. Dit bedrijf verdiend geen keurmerk!!