Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 6334 5 ster reviews 6334
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1757 4 ster reviews 1757
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 484 3 ster reviews 484
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 406 2 ster reviews 406
Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding heeft 1392 1 ster reviews 1392

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Alia Wubbe

    al 2 halve week geleden besteld en nogsteeds helemaal niks ontvangen en kan ook niet de bestelling annuleren

    Reageer
  2. Johanna

    Mooie ring besteld snelle service, leuk persoonlijk kaartje erbij.

    Reageer
  3. Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?

  4. bartina venderbos

    Bestelling niet ontvangen binnen de beloofde 10 werkdagen en op reminder mail (nog) geen reactie ontvangen.

    Reageer
  5. Greta

    Heb op 19 februari een bestelling geplaatst van klankvorken en ook betaald . Op 25 maart nog steeds niets ontvangen. 3weken geleden een mail gestuurd met de vraag hoe en wat, toen zegden ze dat ze gingen binnenkomen en dat ze dan onmiddellijk gingen geleverd worden. IK HEB ZE NOG NIET MOGEN ONTVANGEN! Wil ze nu ook niet meer en wil mijn geld terug (44.99 euro zonder verzending)

    Reageer
  6. Mamdouh Abdel Alim

    Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

    Reageer
  7. HV

    Ik had hier nooit moeten bestellen! Net als bij vele anderen stond op de bestelpagina dat er ruime voorraad was en ik de items de volgende dag in huis zou hebben. Vervolgens in de bestelmail ineens de extra info dat er sprake was van een langere levertijd. Klantenservice twee keer gemaild of de kadootjes op tijd zouden zijn: geen respons. Na een week een annulering van de bestelling gestuurd: nog steeds geen respons. Als ik 0 sterren kon geven, deed ik dat. Update: vreemd om hier reactie te krijgen. Nog steeds niets persoonlijks in de mail en geen acceptatie van mijn tijdige annulering.

    Reageer