al 2 halve week geleden besteld en nogsteeds helemaal niks ontvangen en kan ook niet de bestelling annuleren
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alia Wubbe
- Johanna
Mooie ring besteld snelle service, leuk persoonlijk kaartje erbij.
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- bartina venderbos
Bestelling niet ontvangen binnen de beloofde 10 werkdagen en op reminder mail (nog) geen reactie ontvangen.
- Greta
Heb op 19 februari een bestelling geplaatst van klankvorken en ook betaald . Op 25 maart nog steeds niets ontvangen. 3weken geleden een mail gestuurd met de vraag hoe en wat, toen zegden ze dat ze gingen binnenkomen en dat ze dan onmiddellijk gingen geleverd worden. IK HEB ZE NOG NIET MOGEN ONTVANGEN! Wil ze nu ook niet meer en wil mijn geld terug (44.99 euro zonder verzending)
- Mamdouh Abdel Alim
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
- HV
Ik had hier nooit moeten bestellen! Net als bij vele anderen stond op de bestelpagina dat er ruime voorraad was en ik de items de volgende dag in huis zou hebben. Vervolgens in de bestelmail ineens de extra info dat er sprake was van een langere levertijd. Klantenservice twee keer gemaild of de kadootjes op tijd zouden zijn: geen respons. Na een week een annulering van de bestelling gestuurd: nog steeds geen respons. Als ik 0 sterren kon geven, deed ik dat. Update: vreemd om hier reactie te krijgen. Nog steeds niets persoonlijks in de mail en geen acceptatie van mijn tijdige annulering.