Levering zou 10 werkdagen zijn. Inmiddels ruim een maand verder. Amper reactie op mails. 2 dingen besteld. Nog niet eens de moeite genomen om er eentje op te sturen. Heb zo'n aansluiting als deze nog nooit meegemaakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fons Van der Vecht
- Esmée Meijerhof
Op de bestel pagina stond vandaag besteld morgen in huis. Later krijg ik een mail waar in staat dat het 10 werkdagen duurt. Ik heb contact gehad met de klantenservice, en gevraagd of het misschien toch eerder kon aangezien het een cadeautje is. Dit ging overlegd worden. Hierna niks meer gehoord. Nog een mail achter aan gestuurd, maar helaas hier ook geen reactie op. Daarna geprobeerd de bestelling te annuleren aangezien 10 werkdagen te lang duurde. Hier ook nooit een reactie op gehad.
Hoe zou je Jouw moment voor innerlijke rust. Inspiratie over Ontspanning, Lifestyle, Ayurveda en Gezonde Voeding beoordelen?
- Roland
Ik heb 7 maart bestelling gedaan niks ontvangen
- Veronique
ik bestelde op 8 december een hangertje voor mijn zoon. Omdat deze niet geleverd werd stuurde ik een mail en ontving op 15 december een antwoord dat deze tijdelijk niet leverbaar was. Ondertussen zijn we maart 26 en heb ik nadien nogmaals 2 mails gestuurd die tot op heden niet beantwoord zijn. Het item dat ik bestelde is nooit van de website verdwenen of nooit met de vermelding dat deze tijdelijk niet beschikbaar was en is nu nog bestelbaar met levering morgen. https://www.spiritueelboek.nl/product/ketting-olifant-en-amethist/ Ga ik deze ooit nog geleverd zien of ben ik mijn geld kwijt?
- Ismay
Had hier een set klankvorken besteld als cadeautje. Erg apart aangezien er onder het product heel groot staat: vandaag voor 23:00 besteld morgen in huis! Daarna zie je in de bestelbevestiging over de mail dat het binnen 10 werkdagen bezorgd zal zijn, is ondertussen 8 werkdagen verder en nog geen mail gehad over verzending... zie nu jammergenoeg de reviews pas, had anders ergens anders besteld... vraag me uberhaupt af of het nog aan zal komen...
- Sandra
Bestelling nooit ontvangen. Staat wel op de site, als leverbaar. Ze reageren ook niet