Na een week wachten op product geeft track en trace code dat pakket nog niet is ontvangen of gesorteerd. Shop geeft geen antwoord op de vraag waar het pakket is na 2 keer te reageren op hun vraag "hoe bevalt het product" . Eindelijk product ontvangen via andere bezorger. Zoals beloofd volgende dag. Daarvoor dank dit keer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- f kraaij
- Barry H
Goede en eerlijke communicatie. Pakketje Heel snel gestuurd. Geweldig verpakt. En de eerste keer retour werd heel snel en adequaat afgehandeld. Top. Zeker voor herhaling vatbaar
Hoe zou je Shopping-Point.nl beoordelen?
- Rien van Zitteren
Snel en Goed !
- A.A . Paridaen
Vlotte en snellebezorging.
- Gert Franken
Goed werkend product en snelle levering
- Kelly
Ik heb deze week de verkeerde deurbel ontvangen. Heb hier inmiddels meerdere keren voor gebeld/ proberen te bellen. Er wordt beloofd dat er 10% van het aankoopbedrag wordt teruggestort (dit is nog altijd niet gebeurd) en ik zou een retourlabel krijgen van DPD om het pakket terug te sturen waarna vervolgens de juiste deurbel wordt geleverd. Ik heb nog altijd geen retourlabel ontvangen. Er werd mij verteld dat ik deze in de middag zou ontvangen en wanneer ik deze niet ontvangen, werd mij gevraagd om te bellen (retourlabel zit ook niet in spam) voor 17.00u. Ik heb om 16.10u, 16.20u en 17.00u gebeld maar kreeg geen gehoor. Nu heb ik nog altijd niet de juiste deurbel en moet ik weer wachten. Erg jammer, gezien ik gekozen had voor de snelle levermogelijkheden. Op vele andere plekken was de deurbel namelijk ook nog eens goedkoper. Eerder heb ik wel mails van jullie kunnen ontvangen (denk hierbij aan factuur en track and trace, maar ook de vraag naar een beoordeling van het product en de service) dus weet dat het probleem niet bij mij zit. Sterker nog heb vandaag (dus na meerdere malen contact met jullie te hebben gehad) de mail op zondag mogen ontvangen met jullie vraag naar een beoordeling. Ben benieuwd naar jullie oplossing want het is behoorlijk vervelend en irritant om geen deurbel te hebben! Met vriendelijke groet, Kelly