Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Shopping-Point.nl heeft 241 5 ster reviews 241
Shopping-Point.nl heeft 53 4 ster reviews 53
Shopping-Point.nl heeft 12 3 ster reviews 12
Shopping-Point.nl heeft 7 2 ster reviews 7
Shopping-Point.nl heeft 18 1 ster reviews 18

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. f kraaij

    Na een week wachten op product geeft track en trace code dat pakket nog niet is ontvangen of gesorteerd. Shop geeft geen antwoord op de vraag waar het pakket is na 2 keer te reageren op hun vraag "hoe bevalt het product" . Eindelijk product ontvangen via andere bezorger. Zoals beloofd volgende dag. Daarvoor dank dit keer.

    Reageer
  2. Barry H

    Goede en eerlijke communicatie. Pakketje Heel snel gestuurd. Geweldig verpakt. En de eerste keer retour werd heel snel en adequaat afgehandeld. Top. Zeker voor herhaling vatbaar

    Reageer
  3. Hoe zou je Shopping-Point.nl beoordelen?

  4. Rien van Zitteren

    Snel en Goed !

    Reageer
  5. A.A . Paridaen

    Vlotte en snellebezorging.

    Reageer
  6. Gert Franken

    Goed werkend product en snelle levering

    Reageer
  7. Kelly

    Ik heb deze week de verkeerde deurbel ontvangen. Heb hier inmiddels meerdere keren voor gebeld/ proberen te bellen. Er wordt beloofd dat er 10% van het aankoopbedrag wordt teruggestort (dit is nog altijd niet gebeurd) en ik zou een retourlabel krijgen van DPD om het pakket terug te sturen waarna vervolgens de juiste deurbel wordt geleverd. Ik heb nog altijd geen retourlabel ontvangen. Er werd mij verteld dat ik deze in de middag zou ontvangen en wanneer ik deze niet ontvangen, werd mij gevraagd om te bellen (retourlabel zit ook niet in spam) voor 17.00u. Ik heb om 16.10u, 16.20u en 17.00u gebeld maar kreeg geen gehoor. Nu heb ik nog altijd niet de juiste deurbel en moet ik weer wachten. Erg jammer, gezien ik gekozen had voor de snelle levermogelijkheden. Op vele andere plekken was de deurbel namelijk ook nog eens goedkoper. Eerder heb ik wel mails van jullie kunnen ontvangen (denk hierbij aan factuur en track and trace, maar ook de vraag naar een beoordeling van het product en de service) dus weet dat het probleem niet bij mij zit. Sterker nog heb vandaag (dus na meerdere malen contact met jullie te hebben gehad) de mail op zondag mogen ontvangen met jullie vraag naar een beoordeling. Ben benieuwd naar jullie oplossing want het is behoorlijk vervelend en irritant om geen deurbel te hebben! Met vriendelijke groet, Kelly

    Reageer