Vlot verzonden en heel mooi ingepakt! Echt het gevoel van persoonlijk winkelen. Mooie producten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mariska Weerd
- Laura Van Mil
Echt een fijne webshop. Ik wilde eigenlijk alleen nieuwe speentjes maar heb veel daarna meer gekocht. En leuk ingepakt.
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Sanne Zijderveld
Hele leuke spulletjes en top service!
- Astrid van den Berg
Nu voor de derde x een bestelling geplaatst in korte tijd Echt heel erg mooi speelgoed, zoveel keus! En de kinderen vinden het hier allemaal geweldig..vooral de zijden speeldoeken Ik ben fan van deze webwinkel!!
- Monica
Mooie winkel en prachtige producten! Met zorg verpakt en geleverd . We gaan hier zeker nog een keer winkelen!
- sharuska oleana
i really liked the personalised message that came with it my order. Delivery was fast and Overall i am satisfied.