Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Verandaglas heeft 126 5 ster reviews 126
Verandaglas heeft 25 4 ster reviews 25
Verandaglas heeft 6 3 ster reviews 6
Verandaglas heeft 3 2 ster reviews 3
Verandaglas heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lautje

    Klant moet zelf helpen met uitladen. Als dan het geleverde ook niet past en de klantenservice de telefoon niet opneemt ben je volgens mij ongeschikt.

    Reageer
  2. Erik Freriks

    Goede service en een goede prijs! Contact is snel en direct.

  3. Hoe zou je Verandaglas beoordelen?

  4. Pawel Owiesek

    Contact with client can be a bit better. Some problems with delivery, but we all know that its everywhere right now. Good quality and excellent problems solving.

  5. Richard Nijmeijer

    Prima uitleg en netjes op tijd geleverd. Betaling bij levering.

  6. Henk Feldkamp

    De levering ging in eerste instantie goed en snel, maar helaas de verkeerde kleur. Gebeld en men zou het omruilen, na een paar keer bellen en 2 maanden later werd het omgeruild, dit keer was het niet compleet, weer gebeld en men zou het regelen, na nogmaals gebeld te hebben kwam het onderdeel maar helaas weer een verkeerde kleur, daarna weer meerdere keren gebeld en uiteindelijk de goede spullen ontvangen . Eind goed al goed De producten zijn prima maar de levering verdiend heel veel aandacht en verbetering.

    Reageer
  7. Martin

    13maart bestelling geplaatst en betaald geloof het of niet maar vorige week (half juli ) al binnen, belachelijk gewoon triest dat er zo'n onprofessioneel bedrijf nog het idee heeft dat ze goed bezig zijn ettelijke telefonisch contact gehad met vooral de zogenaamde telefoniste die dan wél iedere keer zei dat ik zeker terug gebeld zou worden drie keer de verkeerde spullen gebracht wél thuis zijn hé want deze panelen zijn niet alleen te tillen en de chauffeur is maar alleen,ik zeg ga niet met deze mensen in zee zelfs webwinkelkeur kreeg niet voor elkaar dat ze de deadline zouden halen nou ik wens ze veel geluk met zo'n deelnemer een zeer ontevreden klant

    Reageer