Snel geleverd en ingepakt als een kadootje:)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne de Mots
- Tineke van Kasteren
Hele fijne ervaring mee gehad prachtige pakken👌
Hoe zou je Studio Lienne beoordelen?
- Carolien Van Beek
kwaliteit is prachtig en was een cadeau om uit te pakken
- anniek Bello
Snelle levering en als je een bestelling retourneert krijg je snel je geld weer teruggestort. Ze doen wat ze beloven, heel fijn.
- Nathalie
Zalig om te dragen, zit heel goed, ondanks mijn moeilijke pasvorm lijk ik slanker met deze kledij
- Nathalie Streutker
Ik heb contact gezocht over mijn bestelling en ze waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kleding is echt top! Weer blij met m’n nieuwe aankopen.