Waarom is bestellen bij Sam toch altijd zo’n plezier? Omdat alles klopt. De bestelling ligt de volgende dag al in de bus, er zit altijd een leuk presentje en een persoonlijk dankberichtje bij, en de kwaliteit is precies zoals ik verwacht. Kortom: een bedrijf dat je jouw bestelling écht gunt — en dat je zelf ook graag wat gunt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- C.M. v. Sterz
- Rob vd Bergh
Topbedrijf :) lief handgeschreven berichtje in de doos en een sample gratis erbij gekregen. Alles netjes verpakt
Hoe zou je Sam's Superfoods beoordelen?
- Michel
Eerste levering gehad, keurig verpakt snelle levering en persoonlijk geschreven bericht. Dit zijn mensen die hard voor de zaak hebben waar je graag bij afneemt.
- Esam Alhusaini
Mooie brijs een lekker honing een goed service Haartlijkbedankt.
- LS Wang
Goede service, een leuk persoonlijk bericht erbij. Snel en netjes geleverd. Ik ben zeer tevreden.
- jolanda Van deursen
Snelle verzending netjes verpakt