Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Rund & Kip heeft 401 5 ster reviews 401
Rund & Kip heeft 51 4 ster reviews 51
Rund & Kip heeft 17 3 ster reviews 17
Rund & Kip heeft 4 2 ster reviews 4
Rund & Kip heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ingrid

    Goede leveri g En de angus burgers waren lekker

  2. Demi Hempenius

    Ik ben altijd blij met mijn bestelling. Ik bestel al maanden bij rund en kip. Het word altijd snel en netjes geleverd. Alles goed ingepakt in een koelzak met koel elementen. Volledig bevroren. Vlees smaakt heel anders dan dat uit de supermarkt. Je proeft echt de kwaliteit. Ik persoonlijk haal nooit meer vlees bij de supermarkt. Heel blij met rund en kip en kan het iedereen aanraden! Geen pan meer vol water maar echt een pan vol vlees als je het bakt. Gehakt ruikt en proeft ook heel anders. Verser en gras gevoerd maakt een groot verschil. Goede kwaliteit en prijs verhouding.

  3. Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?

  4. Johanna Hoogendijk

    Topservice,en topkwaliteit.eigenlijk eet ik bijna altijd vegetarisch,ik bestel voor mijn kleinzoon,maar het is zo lekker,dat ik er toch af en toe van mee eet.

  5. Ca Van Groningen

    👌🏻💪🏻💪🏻👍🏻👍🏻

  6. A. Bijker

    De artikelen zijn prima in orde, daar ligt het niet aan. De 3 sterren zijn de het gevolg van de vervoerder. Geen lopende track en trace. De volgende dag geen levering of update ondanks het feit dat ze dat doorgaven. Veel gezeur daardoor via mail en uiteindelijk geen verklaring en 2 dagen later geleverd. Ik vind dat niet kunnen, aangezien het vlees is in een koelauto vervoerd met deze hitte en wie weet is het pakket wel half ontdooid retour gegaan. Daarna weer ingevroren en weer opnieuw en opnieuw. Doos leek ook nat te zijn geweest. Dus dat is de reden! Advies is diepvriesauto :-)

  7. Katinka

    Erg netjes verzonden en verpakt lekker overzichtelijk