Prima vlees, goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dirk
- Linda
Geweldig! Super snelle levering. Heerlijk smaakvol vlees! Ziet er gewoon "puur" uit! Prima verpakt in het bestelde gewicht. En ook belangrijk, goed betaalbaar!! Ik ga zeker vaker bestellen!
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Jānis Stajuks
Very good and delicious beef.
- Karin
Was mooi verpakt..moet nog proeven hoe het vlees smaakt
- Verwoerd
Prima vlees op tijd bezorgd, fijn om zo een voorraadje in de vriezer te hebben
- Brigitte Helbo-Faure
Prima levering al ziet de verpakking echt niet uit. Kip is lekker.