Door misverstand bestelling niet ontvangen. Is inmiddels netjes opgelost. Martien
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martien
- Nicole
Gemaild, gebeld maar zonder succes.. waardeloze communicatie!! Gevraagd om snelle levering maar ook daar hebben ze geen gehoor aan gegeven. Zelfs geen mail dat het niet mogelijk was. Conclusie; hier nooit meer een bestelling plaatsen
Hoe zou je Sign & Styling Oss beoordelen?
- Johan
Discutabel bedrijf, reageren niet op mails. Bestelling betaald maar er wordt niet geleverd. Bestelling is na een lange levertijd alsnog geleverd.
- Joost
Bestelling wel betaald, niet geleverd. Wordt niet gereageerd op mail, telefoon wordt niet opgenomen. Waardeloos bedrijf!!
- Simon
Avoid this company!!!! Takes your money, dosen't deliver, dosen't respond to emails or calls. Scam scam scam
- Mike
Gelijk aan meerdere reviews hier wordt er niet gereageerd op mailcontact en is telefonisch contact ook onmogelijk. Mijn bestelling zou 24 december zijn verzonden -het is nu 10 januari en nog niets ontvangen (dus ook geen tracking).