Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sign & Styling Oss heeft 78 5 ster reviews 78
Sign & Styling Oss heeft 13 4 ster reviews 13
Sign & Styling Oss heeft 3 3 ster reviews 3
Sign & Styling Oss heeft 3 2 ster reviews 3
Sign & Styling Oss heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Erik

    Mooie prijs kwaliteit verhouding. Snelle bezorging

  2. Jean-Pierre Blocken

    Ik stuurde reeds 4 (jawel VIER) keer een herinnering voor een bestelling die eind maart 2023 werd geplaatst en bevestigd op 31 maart (als verzonden gemeld). Ik heb slechts één mailtje ontvangen met vraag naar mijn huisnummer. Ik herhaalde al mijn coördinaten onmiddellijk via reply. Maar nu, meer dan drie weken verder, nog steeds doodse stilte. Telefoon wordt niet opgenomen en kost alleen maar extra vanwege een buitenlands gesprek. Helmaal niet OK!

  3. Hoe zou je Sign & Styling Oss beoordelen?

  4. Remco

    Na mijn bestelling las ik wat slechte referenties over de bereikbaarheid van dit bedrijf. Ik werd hier wat nerveus van en heb ook getracht contact op te nemen. Het duurde inderdaad iets langer om in contact te komen met het bedrijf. Ik krreg een erg vriendelijke meneer te spreken. Hij verexcuseerde zich voor het wachten. Hij doet dit in bijberoep, vandaar dat hij niet altijd goed bereikbaar is. Uiteindelijk heb ik de sticker netjes binnen 1 werkweek ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs van de sticker. :-)

  5. Désiré

    Ik heb op 27-02-23 1 sticker besteld en gelijk betaald. Heb eindelijk een track an trace ontvangen alsook de excuses voor het ongemak

  6. Petra

    Ik heb de bestelling netjes betaald. Vervolgens krijg ik een mail dat de bestelling zou zijn verzonden. Helaas geen Track and trace code onrvangen. Om een lang verhaal kort te maken . De bestelling heb ik nooit ontvangen. Ik heb het bedrijf verschillenden keren gemaild, gebeld en berichten achter gelaten. Totaal geen respons ontvangen!!!

  7. Sander

    Eerste keer snel geleverd, tweede keer duurde wat langer. Producten van hoge kwaliteit maar niet goedkoop.