In en in slecht, geen levering wel betalen en geen reactie op mail. Telefonisch niet te bereiken. Dus NOOIT daar bestellen Oplichters
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter
- Hans
Op mail wordt niet gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen. Slechte zaak.
Hoe zou je Sign & Styling Oss beoordelen?
- Marcel
Bestelling voldeed prima aan de verwachtingen...levering ook keurig in orde!
- Rene
Duidelijke site, snelle levering
- Ab
Bestelde producten op tijd geleverd en door mij foutief bestelde producten gratis vervangen door de juiste waarbij ik de reeds geleverde stickers mocht behouden
- Karolijne Bauland
Levering van bestelde spullen is een goed begin, aangeven hoelang de 'vakantieperiode' waarvan sprake is op de site nog duurt zou ook helpen. Helemaal netjes is het als jullie bij benadering aangeven wanneer klanten hun levering kunnen verwachten. Kortom: werk aan jullie (web) winkel.