Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst, maar daarna niets over mogen vernemen. Op email wordt niet gereageerd en telefoon wordt niet opgenomen... Heel raar...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leon
- C.Hofman
Door te reageren, krijg elke keer bandje dat ze niet bereikbaar zijn, tevens op mail totaal geen reactie.
Hoe zou je Sign & Styling Oss beoordelen?
- Marc
We hebben op 25-8-21 2 stickers besteld en gelijk betaald. De levertijd bedraagt 2-3 werkdagen. We zijn nu 9 dagen verder en nog steeds niks ontvangen. Diverse mails gestuurd, meer dan 30 x gebeld op verschillende tijden en dagen, maar er wordt nooit opgenomen en ook niet teruggebeld. Ook op de verstuurde mails met de vraag of de stickers al verzonden zijn wordt niet gereageerd!
- jaap
snelle levering en goed verpakt
- Jos
Snelle service
- Sven
Snelle levering, prima product