Erg goede service! Goed verpakt en erg leuk ingepakt. Aanrader deze webwinkel voor originele kadootjes!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Bianca
Snelle levering. Was netjes verpakt en een leuk kaartje geschreven
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Jacqueline ter Horst
Mooi ingepakt en de kaars was goed verpakt helemaal super
- Susanne Seeberger
Hartelijk dank voor de snelle verwerking en verzending van mijn bestelling. En heel erg bedankt voor de zorgvuldige en goede verpakking! Zal niet mijn laatste aankoop zijn.
- Helen
Stevig verpakt met een persoonlijk kaartje erbij en de items verpakt in sinterklaaspapier, prima service dus.
- Sander Groenendijk
Snel ontvangen en erg goed verpakt