heel tevreden, de bestelling kwam zelfs een dag eerder dan aangegeven! en onwijs leuk ingepakt! echt een verrassing!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Desiree Hanemaaijer
- diana timmers
Snelle service! En nog een persoonlijke noot. Een kleine krabbel waarin Maartje me veel plezier wenst met de aankoop. Een prachtig mooi taartplateau van Pip. Heel mooi ingepakt in mooi papier en daarna heel veilig in een grotere doos met veel papierter beveiliging. bedankt Maartje! Mijn dochter vind hem prachtig!!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Sharon van Laarhoven
Heel snel en mooi verpakt
- Renate Vianen
Snel bezorgd en leuk ingepakt!
- Els Delahaije
Heel tevreden, besteld echter niet op voorraad. Heel snel geleverd
- R. van Rooijen
Ik ben niet iemand die veel via internet koopt. Maar in dit geval wilde ik een serviessetje compleet maken en dat was niet meer in de winkel. Dus 1 schotel besteld. Nou dat krijg je een super fleurig verpakte roze doos aangeboden. Op zich dus al mooi, maar tussen al het papier om het veilig en heel te kunnen verzenden vond ik een keurig ingepakt kadootje met een handgeschreven kaartje om me te bedanken voor de bestelling. Nou dat was echt een positieve verrassing en een om te onthouden als ik iemand wat leuks kado wil doen. Dus van mij een 10 en deze aanbeveling.