Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 122 5 ster reviews 122
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 5 4 ster reviews 5
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 2 3 ster reviews 2
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 1 2 ster reviews 1
X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Irene Weissenbach

    Super bedankt Jitske van Oxiwhite voor het waanzinnig mooie resultaat, heel blij mee, top bedrijf, goede info, fijne sfeer!

  2. Karin

    8 jaar geleden heb ik de opleiding gevolgd. Nog steeds ben ik een zeer tevreden klant. Leveren goede service en top kwaliteit. Jitske is een fijne vrouw met verstand van zaken.

  3. Hoe zou je X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken beoordelen?

  4. X-Treme Smile Leeuwarden

    Bij X-Treme Smile in Sneek de opleiding gevolgd tot tandcosmeticus. Het was een prettige manier van lesgeven die Jitske hanteert. Er is voldoende ruimte voor vragen en opmerkingen en een nette en ruime leslocatie. Het lesmateriaal was keurig verzorgd en duidelijk. Al met al weer een mooie uitbreiding op de bestaande behandelingen binnen onze praktijk. Enige minpuntje is dat je 2 tot 3 weken moet wachten op je certificaat. Het is altijd fijn als je direct aan de slag wilt dat je je cliënten kan aantonen dat je gecertificeerd bent.

  5. Sandra zagt

    Na een zeer geslaagde cursus in Utrecht. Waar ik ontzettend heb genoten met mijn collega's. En heel veel heb geleerd. Jitske is een zeer fijne vrouw. Met klasse voor haar vak. En haar mede mens. Ze is heel vriendelijk en legt alles heel . Mijn dank namens mij en de klas van 1a.

  6. Lea

    Ik heb gister de opleiding gevolgd bij Jitske. Wat was het een leerzame en vooral ook superleuke dag! Je krijgt les met maximaal 3 personen, wat ik zelf heel prettig vond, omdat je dan alle aandacht krijgt en alles kan vragen wat je weten wilt. Jitske is een hele open, lieve en gezellige vrouw en heeft duidelijk kennis van wat ze doet en uitlegt. Wat ik ook heel fijn vind, is dat je niet alleen tijdens de opleiding ondersteund wordt. Ook na die tijd mag je alles vragen en krijg je hulp als je ergens tegenaan loopt.

  7. Aagje Huitema

    Heel erg blij met mijn witte tanden.😆